Jangan Gesel Sini

Selasa, 27 Mac 2012

Penakut


Yuna: Penakut


Tak semua kau rancang akan berlaku

Mungkin nasib tak menyebelahi aku

Entah mengapa engkau yang aku cinta

Mungkin lebih baik kau ku lepas saja




Ini tidak adil tidak adil baginya

Ini tidak adil tidak adil bagiku

Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan



Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku


p/s: orang penakut tak masuk sini

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penakut sgt2
nak hadapi realiti hidup nie
realiti yg lebih pahit
nak di ungkap-kebenaran

berbanding

menipu jer la
mengelat

Unknown berkata...

mane ade ngelat la mak cik..

Tanpa Nama berkata...

mak cik
abe panggil saya
hukss...

ni mak cik blajo tinggi ye
bukan sembarangan makcik
ni bukan mak cik ortodoks
duk ceruk dapur
ikut cakap laki

hehe
emansipasi wanita

Unknown berkata...

belajr tinggi ke mak cik. belajar kt mane tue?

Tanpa Nama berkata...

biarlah rahsia...

sampai atie abe..
org terus-terusan dilupakan...
amboi...
abe famous kat u dulu..
mmg la x ingat org len..
kter usha dr jauh jer..
tenang abe tepat2 jer..

x per la weiii
naseb badan

mmg belajar tinggi
bangunan 4 tingkat..
jatuh dr tingkat 4 tu
klu x mati..
maybe leh cacat anggota

haksss