Jangan Gesel Sini

Khamis, 8 Mac 2012

Niat baik selalu kena tunda



Burp. arini terbangun lewat. lewat la dari selalu. Since aku bangun bagi, aku tau dah lewat nak pergi derma darah macam yang di cita-cita kan semalam. Reason? tak cukup tidur dan tak cukup rehat. Ermm, pasrah. 


Niat aku memang nak derma darah. Sejak last derma darah tahun 2003, aku dah semacam malas nak derma darah. Mase duduk dekat kt USM dulu pun, ade jer Unit Transfusi tapi masih rase ngelat nak derma darah. Tak tau nape.

 Antara prosedur derma darah..sakit? terpulang pada individu.


Since, datang angin nak derma ni..aku pun cube la datang derma mane yang mampu. Nak derma duit, takde la kaya sangat..So, aku derma darah jela. 2 hari lepas aku datang nak derma, depa nak tutup kaunter dah..semalam aku datang awal pulak, depa tak bagi sebab aku tak cukup tidur dan rehat..arini aku bangun lewat dah rase malas-malas skit dah dan malam tadi pun tidu takde lah lena mana. Kesimpulan...nak buat baek bebila pun boleh..haha. Macam tuh plak ye?



p/s: Hari nie hari orang, esok hari kite, giliran keluarga kite ke..Mane tau? So, jom lah beringat-ingat.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terbaik la bang...
pape...keep up yr usaha...
derma darah...huhuhu...
sakit dowh...haha
post kat atas tue...
samar2 la...
derma ke x derma nie...
dah derma ker??
ermmmm

Unknown berkata...

sekalii bace tajuk pun dah tahu kan...hihi


takpe aku terangkan lg sekali. kesimpualan nye tak dapat nak derma la. dr tak bagi sebab aku tak cukup tido.

So, camne kah?

Tanpa Nama berkata...

haha...
so...x derma lagi la nie...
mmg niat baik selalu d tunda...
haha...
pape...niat dah ader...
ok la tue