Jangan Gesel Sini

Sabtu, 17 Mac 2012

Bengang 0.5

Malas nak cakap. Nak marah-marah pun susah. Cakap banyak nanti orang claim kurang adab. Let forget the other stuff, jom sama-sama pikir persoalan ini.



" How can you labeled the Malays student as opposition, betrayer, idiots or others crazy tags just because they showed their opinions that against government?"


Tolong lah. saye muak kena tahan muke senyum, seolah-olah tak terguris hati, seolah-olah saya tak paham apa-apa. Bila kena lecture free (padahal maki hamun dan kuliah yang takde point tapi panjang lebar) dan label saya seolah-olah saya tak sayang negara dan agama? Tak paham doh aku...sungguh tak paham. saya harap, saya ada hujah yang lebih kritikal dan konkrit nak layan cakap-cakap macam ni.


p/s: Kaum muda kena banyak belajar dan mengerti, Kaum tua pun sama jugak lah. Tok sah nak gebang hebat sangat kat kedai kopi. Awak pun sama jer...

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pape
kaum muda dan kamum tua mempuyai pendapat tersendiri
kaum tua dengan pengalaman idupnyer yg lama
kaum muda dengan kecerdasan intelektualnya drpd pembelajaran formal di alam pendidikan

so..dua2 kene harmoni
x perlu nak bengang or nak maki2..
hakss
jgn mek atie yer..
saya sokong dua2

Unknown berkata...

tau pun, saye pun sokong dua-dua..yang saye bengang nie, dia blindly blame the youth generation as pro-opposition. Tak ke hangin? Naseb baik kite tau adab kan.

Tanpa Nama berkata...

yup
naseb baik abe tau adab

bagus
nak marah
biar secara berilmiah
sebab kter kan berpendidikan tinggi
x kan nak marah memvavi vuta jer..
ermmm
kene pada gaya dan tempat

Unknown berkata...

hehe..tinggi kan belajar. tingkat 4, bangunan fst..haha.

Tanpa Nama berkata...

fst...
menatang per tue..
x pehe la abe...

alien ker
sejenis cipan ke
sejenis makhluk nak pupus ke

???????