Jangan Gesel Sini

Khamis, 5 Februari 2009

Psiko sang peramal...

salam...

lame sangat2 dah tak update cerita..dah hampir setahun..cerita dulu pun dah naik kulat dah agaknye..bz ke tidak, reti ke tidak..jawapan nye tetap same..TAK RAJIN!..aku lebey suka membaca blog org len dr sindri punye.sebab?sebab aku suka amek tau hal org ler.Insya-Allah,aku try la update selalu lepas nie..dan link kan dengan blog2 kegemaran aku.okeh?

Dengan hampir berbulan2 tanpa keje tetap (atau senang kata keje 1k ke atas)..aku benar2 bengong..busan ngan permohonan yg xder jawapan.(surat penolakan pun xdapat beb!)hih,aku seligi posmen ni kang.

serius beb..walaupun rata2 pekerjaan duk berkumpul kt lembah kerang klang..langsung tiada yg padan...aduii..ai..telinga ku dah hampir tepu dengan dakwa-dakwi aku seorang pemilih kerja.erm,mereka langsung tiada pemahaman.aku haru(biru).

Ramalan dan jangkaan dari segala pakar dari mcm2 segi yg kutatap kt dada akhbar sedikit pun tak bertempias pada org2 luar bandar cm aku nie..sume nye kelihatan kabur..kusam dan suam2 kuku.takder langsung bendera aras selamat yg nampak.

Hari2 disogokkan dengan ramalan yg hebat2 dan menyedapkan telinga yg mendengar..hati2 yg risau..asalkan kepentingan tertentu terjaga..hurm..kadang2 aku malas nak pk.

Tiada ulasan: