Jangan Gesel Sini

Isnin, 31 Januari 2011

100 yang bermakna...

Weh,ini entri ke 100! 

Happy juge aku, gembiraa sebab leh tahan lagi menulis sampai sekarang. Mula dari 2007 sampai 2011. 4tahun.okeylah walaupon kadang-kadang tak update. Blog ni mule-mule jadi tempat aku lepaskan gian menulis, lepaskan tension dan stress belajar( belajar la sangat). Blog ni dulu tempat aku luahkan pendapat dan tempat luahkan...shhHH!..



 Kalau yang ada bace dari mule tahun 2007 (zaman jadi pelajar tahun dua) hinggalah sekarang nie jadi pelajar (balik) boleh tengok style aku menulis, kate ganti diri nama, style penulisan yang kadang-kadang pasif, kadang-kadang aktif, kadang-kadang nampak macam poyo, kadang-kadang nampak mcm islami,..jap-jap..kalau aku tulis ala-ala islami tu nampak cam aku "poyo"  al-ikhwan ker? (you la jawab, apehal i pulak..cehh!).So, kalau ye pasni tak leh tulis gitu-gitu kot..nanti you kena banned pro-al-ikhwan..kah-kah-kah..nanti HEP tangkap..kah..kah..kah.. Okeh dah, berhenti.SENYAP!!



Sambung balik..Kadang-kadang penulisn aku nampakmacam sempoi,kadang-kadang nampak rebellious skit (ala..ade gak tu) so..waktu tu memang senang la nak bace environment dan mood aku macam mane. Yang mana aku suke? yup, aku suke time aku kerja jadi cikgu dulu..lebih relak-relaks jer. dan juge entri-entri yang rebellious skit. Tak tau nape, tapi aku suke.



Manis nya berblog ni, aku rase ni la part terbaeik untuk update pasal perjalanan hidup,perkembangan diri. Haha, aku tau, aku bukan selebriti yang bajet yang nak di stalk tapi tu la..kalo bace title blog ni yang dah evolved beberapa kali.blog ini just peringatan untuk aku saje, kalo orang lain nak bace, aku tak kisah, ade orang nak follow, aku tak marah tapi tak perlu nak condemn aku kalo ko tak kenal aku.okeh?



Yang tak best nya sepanjang berblog nie..ade satu entri aku yang berbaur kegeraman aku. Ahh, tapi ade orang yang kecil hati, ahh (maafkan aku...sob..sob..sob) aku tak  tau entri tu menyinggung dia. Aku mintak sori tapi adekah aku betul-betul salah?. Then, dia buat entri balas dan aku pulak jadi bahan komen dia dan kawan-kawan dia..huhu.what my mistakes, maa? dush..aku tau sama ada aku atau dia telah blacklist diri masing-masing.ermm, pity me...




Macam tu la serba sedikit...perjalanan menuju entri keseratus nie. kalau orang laen boleh dalam beberapa bulan je dah sampai entri ke seratus, aku amik 4 tahun!! haha.ade kau kisah? kisah? bagus..ade gak orang take care aku rupe nye..hahaha...sudah la..nanti ade mood aku tambah lagi cerita disebalik 100 yang bermakna ni okeh? So, buat mase sekarang ni..wa happy jer nak terus blogging...

Tiada ulasan: