Jangan Gesel Sini

Selasa, 16 Jun 2009

~ durian tyme!

salam..

kebetulan arini..ramai yg membuat entri pasal durian..sah2..musim nye dah tiba..

hehe..naseb baek..even pokok durian kt umah aku sebatang pun xder xbermakna tahun nie kempunan lagi..hehe..dapat gak merasa sebiji dua...wuiii..best tue..

aku ingat lg mase time sek men dulu..ader pertandingan drama omputih..aku pun join walau men hafal skrip je..xtau maksud...ader satu team tue wat kisah pasal durian fever..Hah,diorang makan betul2!!!! suma tengok dah terlioq dah..haha..teruh dapat no.3...erm..rezeki depa la..kan?
yang no.1 lak mkn nasi lemak btol2 kt atas pentas..kah3..xleh bayang den..sume nak wat prop cantik2 dan real2..KAMI?haha..kami pun nk real jugak..kalo xsilap mase tue wat criter pasal scout yg jumpe org tue (aku la tue) kt hutan..ha, `cantik`kan prop dia tue..hahaha.

tapi..mase awal2 musim nie sume nye nak baham..esok..sume nye dah xlarat..hehe..den tunggu wat tempoyak je...best wo..terbaekkk!!

p/s: kalo ader sape2 nk ajak tunggu durian bleh r...keh3

2 ulasan:

Hint PerihaL berkata...

Tuhan yang maha tidak mengurniakan aku nikmat durian dari aku mula dilahirkan..

Unknown berkata...

isk2 ..rugi tul mcm tue hycheal...

baek try..mule2 try tempoyak dulu..keh2