Jangan Gesel Sini

Sabtu, 14 November 2009

~ huhu..harus kah?

salam...

penat.baru balik dari melaka..dari kampung..dari percutian yg terganggu.

Huh!...tapi syukur..masih sempat memecah tawa..hehe.melayan askar-askar kecil dan bala tentera..

Yup! sume nya sehat dan bahagia..kurang2 pun poket je sedikit semput.Hehe. Haha..aku balik nie aku makan puas2..xmo pikir masalah yang berawang-awangan. sedikit pun xganggu.cume mslh projek masih menghantui. Arghhhhhhh!!

Erm..masih mood keliru..pergi ke tidak? tidak pergi ke harus pergi? aduhhh..benar2 cabaran.. tapi ape lah sgt cabaran..sesuai dgn kemampuan kate tuhan ku. pelajar2 sarjana lagi berdukung-dukung beban..calon PhD apatah lg...mahu tertimbus hampir2 dek cabaran-masalah.aku? sekelumit pun xjd masalah bg mereka. Ahhhh...aku bisa jadi lebih kuat dari tika ini!

Sampai tadi pagi..sudah berencana dlm kepala..apa yg harus di buat dlm 2-4 hari sebelum hari perang. tempat nya sudah ku tahu..saat nye sudah jelas..kenderaan saja belum lah pasti..erm.xpa. aku bisa langkaui mslh ini. Huhu..kadang2 terpikir juga...mungkin school entry aku sebelum ini ada rezeki untuk bersambung lagi cuma watak2 saja bertukar....

huhu..ok la..mau bersiap mau stadi!

jupe lagi!

Tiada ulasan: