Jangan Gesel Sini

Selasa, 28 Februari 2012

Semester baru

Entah. aku pun tak tau nak tulis ape sekarang ini. Mungkin aku pun dah agak dah. Kalau buka sem baru..memang still akan rase malas sikit-sikit.

Ini sem tiga. Sem last aku insya Allah. Harap-harap dapat siapkan projek aku secepat mungkin dan grad.

Tak tau la memang aku ni yang bermasalah ke atau ada sesetegah orang yang tak berkenan dengan aku. So..banyak yang aku tertangguh nak membuatnye. So camne nie?

Haih. Lapar sudah..jom cari makan.

6 ulasan:

Peneman Sepi berkata...

salam bro...
releks la...sem baru kut...
org x berkenan ngan ko...apa kene mengene plak ngan sifat malas ko...haha...pelik jer...x de kaitan langsung la...haha...chill bro

Jejaka Melayu berkata...

Sabooo jelahh.,,biasa la.,.,.student.,,.,sapa yg xbkenan tu?

Unknown berkata...

Peneman sepi: haha. ade kaitan jer..rase tak senang orang tu skit2 affect kt diri aku gak kdg2.

Malas tu mmg dari aku. no offense.

Jejaka Melayu: student mmg camtuh eh? haha. yang tak berkenan tu susah lak nak cakap...sbb xberkenan pun nak sebut name nye..haha

Tanpa Nama berkata...

ader kaitan ngan dri bang ker..
pape...pulihkan balik..
haha...
mula lagi sekali...haha
malas...saya pun sama bang...
x dpat lari...

Unknown berkata...

ko malas ke? hahaha

Tanpa Nama berkata...

kang cakap saya rajin kang...
abg kata saya sombong...
so buat la stetment malas cam abg gak..
so..mmg lahiriah sume manusia tu kekadang malas...
kne leh kawal kemalasan tue...
ermmm..

pape...buat yg terbaik la...
haha