Jangan Gesel Sini

Selasa, 3 Mei 2011

Mei bukan Mei Ling

Haha. wa tak tau kenapa. tapi tajuk tu sangat best. Mei bukan Mei Ling - pergghh! leh wat tajuk drama cengkerama nie..ehhh, silap, cerekarama.


Mei bukan Mei Ling.

ntah, wa tak tau sape Mei Ling. Sah, bukan skandal, bukan kekasih gelap..terang lagi la bukan. Hhuhu..akhirnya wa dah abis peksa. Hoorayyy!!


So, i`m relax just now. i mean, a bit la..just takde kena pergi kuliah lagi..Owhh, mann! tapi still ada kena buat. Ahh. siot! Dugaan sungguh!


Ok, first, memandangkan Mei dah start cuti sem..wa pun start la cuti..dan mungkin member wa pun ade juge yang cuti..so banyak la jemputan kahwen dan mood-mood kahwin ni fesbuk wa..aahhh, tensen nyer..hehe. So, memandangkan bulan nie ramai sgt kawen..wa create banner baekkk punya.


teng-teng-teng!

Banner untuk Mei - sedikit simple, romantik dan jelas. Cun la tu kan? hehe


cun tak?


Haha. simple, jelas dan melodramatik sket..Ahh, mood jiwang sudah datang! :-P.


Ya. walaupon aku mengangkat tema kasih-sayang, lebih tepat lagi wedding. aku tak suka selirat. Yup, kalo orang melayu tu memang padan selirat dengan segala corak bagai, tapi aku nak blog aku simple jer..so cukup la cincin tu sebagai entiti yang bererti. Ahh, cunn!


Jelas kan. hitam putih. Yup, walaupun hidup ini warna warni..aku cube jadikan nyer ringkas dan lebih fokus. antara baik dan jahat, baik dan buruk, hitam dan putih. Senang keje!


HUhu..walopon ringkas, aku masukkn skit nilai-nilai seni. So, adela skit2 walopun tak la seseni mana. Haha, aku kan budak sains, kalo aku amik fine art xpela...hihi.


So, akhirnya jadilah banner untuk Bulan Mei ini. tema romantis - senang citer tema maen kawen-kawen..keh3..macam sekolah rendah pulak..


Chow!!


p/s: tahniah pada kawan den yang nak kawen bulan ini Bal dan Radzmir, Tom dan Hanan, Nani dan Ijat, Hycheal dan She, Ummi dan Muaz, Ja`a dan pasangan, Nadia (yaya) dan pasangan . May Allah bless them till da end. Aminn..Khas wat korang..layan la video clip nie..hehe.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

muadz ngan umi lu lupe nk letak bro..
haikel ngan she... :P

Unknown berkata...

sori der.yeke xtu pun..bila depa kawen? huhu.xdpt kad, no tag kt fesbuk..so sori..

lu pg ke der?

Tanpa Nama berkata...

gua dapat muadz pye je...dier datang penang kooo anto kad by hand..hehehe :P insyaAllah g kot...tgk keadaan :P

Nur berkata...

aku ingat aku yg kawen ngn muaz td. terkejut aku~ haha